jump to navigation

Introductie

 

Joop Koppen heeft zo’n tien jaar ervaring opgedaan op het gebied van online marketing. Altijd met als doel de online zichtbaarheid van en voorkeur voor een organisatie, merk en/of product daadwerkelijk te vergroten.
Zijn kracht ligt in het signaleren van marktkansen en deze vertalen in haalbare commerciële online concepten, het initiëren, ontwikkelen en pragmatisch uitvoeren van e-marketing campagnes en strategieën, initiëren van samenwerking en partnerships en aansturen van multidisciplinaire projectteams. Daarnaast heeft hij door zijn ervaring ook een heldere visie op online (sport) marketing ontwikkeld.
Deze kennis deelt hij graag met collega’s en relaties, maar ook via netwerkbijeenkomsten, presentaties en (micro)blogs. Denken, doen en durven dus.

Blogt onder andere ook voor SportNext

Specialties

Online sales, Online (sport) marketing, communities, nieuwe media, Web 2.0 concepten, Social Media en Strategische Partnerships

Facebook LinkedIn Twitter WordPress SlideShare

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: