jump to navigation

30% van de Tweets tijdens Super Bowl waren geregeleerd aan adverteerders februari 4, 2013

Posted by Joop Koppen in Activatie, advertentie omzet, App, Betaalde content, Branded content, Budweiser, Commercial, Facebook, Infographic, Interactie, Marketing, Marktonderzoek, mediabesteding, NFL, Super bowl.
trackback

ScreenHunter_37 Feb. 04 17.57Mashable heeft een mooie infographic gemaakt van de hoeveelheid Tweets die betrekken hadden op adverteerders rond de Super Bowl. Uit onderzoek bleek dat 30% van de Tweets betrekking had met de adverteerders een daarbij nog een groot aantal fans op Facebook erbij kregen.

Bekijk hier de infogarphic

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: