jump to navigation

Een kans voor open doel augustus 1, 2011

Posted by Joop Koppen in Branding, Channel, Community, Eredivisie, Eredivisie live, Facebook, Infographic, Interactie, Marketing, Marktonderzoek, Onderzoek, Social media, Twitter.
trackback

De research branche heeft haar pijlen naast de E-commerce shops nu op de Nederlandse betaald voetbal clubs gericht.

Naast Facebookpro die, 13 juli jl, een onderzoek heeft gepubliceerd naar de BVO’s op Facebook heeft vandaag LEWIS PR, Gijs Moonen, een onderzoek gepresenteerd over de zichtbaarheid van de Nederlandse BVO’s op social media. Zoals Gijs schrijft laten de Nederlandse club kansen liggen. Het klinkt als een open deur maar zolang de clubs het geen key issue vinden kan het niet te vaak genoeg gezegd worden.

Het kan ook geen kwaad om eens over de grens te kijken in Engeland en de MBA in Verenigde Staten. Sport28 heeft hiervan een mooi archief.

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: