jump to navigation

Verschuiving van advertentie en experience juli 12, 2011

Posted by Joop Koppen in Activatie, Adidas, Branded content, Branding, Channel, Community, Innovatie, Interactie, Marketing, Marktonderzoek, Nike, Puma, Socialmedia.
trackback

Een van de mooie sheets die afgelopen juni te zijn waren bij de Lions in Cannes.

Dit is een voorbeeld van Nike hoe de reclame uitgave een verschuiving doormaakt van het ‘plat’ adverteren op TV naar experience en hiermee dichterbij de fan en eindgebruiker toe.

Nike mag zeker gezien worden als een trendsetter. Je ziet nog weinig brands het voorbeeld van Nike volgen.

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: