jump to navigation

Waarom volgen consumenten Brands? juli 5, 2011

Posted by Joop Koppen in Branded content, Branding, Channel, Commercial, Community, Facebook, Grolsch, Heineken, HTC, Infographic, Marketing, Marktonderzoek, Nike, Nokia, Non-spot, Social media.
trackback

Dit is een interessante infographic waaruit blijkt waarom consumenten Brands volgens en waarom het, commercieel, verstand is op een goede manier aanwezig te zijn op social media.

Kijk hier voorde totale infographic.

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: