jump to navigation

“Walking cooler” mei 26, 2010

Posted by Joop Koppen in Commercial, Grolsch, Marketing, WK 2010.
trackback

Na drie keer de commercial gezien te hebben van Grolsch zie ik pas goed dat de bier koeler wel heel veel lijkt op de walking fridge van Heineken. Onder het motto ‘beter goed gepikt dan slecht bedacht’, hoewel de aanloop en climax goed is.

Vodpod videos no longer available.

posted with vodpod

.

.Kijk voor meer WK 2010 commercials hier

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: