jump to navigation

Het nieuwe juichen mei 11, 2010

Posted by Joop Koppen in Adidas, Cocal Cola, Commercial.
trackback

Als sponsor van de WK 2010 in Zuid Afrika wil iedereen zijn stempel drukken met iets leuks, unieks maar in ieder geval iets dat blijft hangen.  Coca Cola wil dat doen dmv sportiviteit en vreugde bij het maken van een doelpunt. Hiermee neemt Coca Cola Roger Milla als voorbeeld. Wat mij betreft een goed keus als onbeschreven blad die op die met de ‘ontembare leeuwen’ op 42 jarige leeftijd geschiedenis schreef.

De commercial die Coca Cola is een mooie insteek en ben benieuwd hoeveel spelers hier een vervolg aan geeft.

De mooiste manier van juichen is van Falcao (Brasil) en de manier van Maradonna tijdens de WK in Amerika, hoewel hij het toernooi niet uitspeelde door het gebruik van doping.

Reacties»

1. Gijsbregt - mei 11, 2010

Ik vond de commercial een beetje corny. Idee van het voetbal juichen claimen en Milla als role model vind ik wel goed, alleen die commercial gaat erbij niet in. Te gelikt, te geacteerd. Mis het echte voetbal gevoel…

Joop - mei 12, 2010

Helemaal met je eens. Wrs is een Afrikaanse voetballer nog betaalbaar om in te zetten in de commercial.
De commercial van Pepsi is veel creatiever
http://vodpod.com/watch/3540192-youtube-fifa-world-cup-2010-pepsi-commercial?u=joopkoppen&c=joopkoppen

2. Tweets that mention Het nieuwe juichen « Koppen’s Blog -- Topsy.com - mei 13, 2010

[…] This post was mentioned on Twitter by Joopkoppen. Joopkoppen said: Het nieuwe juichen – http://fleck.com/6nnYr […]


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: