jump to navigation

Mediabureaus benutten steeds vaker social media augustus 24, 2009

Posted by Joop Koppen in Uncategorized.
trackback

soialmediaUit en onderzoek van Blauw Research, in opdracht van Adformatie blijkt dat mediabureau’s steeds meer social media inschakelen voor haar campagnes en webcare. Vier op de vijf bureaus investeert nu actief in social media als Twitter, Netlog, Hyves, Facebook en LinkedIn.

Het gebeurd volgens mijn menig teveel dat er bureaus zijn die reageren op ontwikkelingen maar niet de juiste kennis hebben om het werkelijk goed te doen. Nu lijkt het er op dat je mee moet doen met de massa zonder dat je werkelijk weet waarom je het doet en het goed staat op je CV.

Er zijn teveel ontwikkelingen om zomaar blind te volgen. Dit komt niet ten goed van de, goedbedoelde, bureaus en de klanten van de bureaus. Als je mee wil doen bedenkt dan iets anders dan de massa, ga geen volger worden om daarmee op te gaan in de massa. Het alleen zeggen dat je op Hyves en LinkedIn in staat is namelijk niet voldoende.


Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: