jump to navigation

Markerteers hebben angst voor de consument mei 22, 2009

Posted by Joop Koppen in Interactie, Internet, Marketing, Marktonderzoek.
trackback

interactieUit veel onderzoeken blijkt da de meeste markerteers bang zijn voor de reactie van de consument op hun product, nb de doelgroep waar het product voor gemaakt is. Het is tenslotte gemaakt voor een eikpersoon maar voldoen wij allemaal aan dit profiel?

Vaak is het motto meelopen met die personen die succes hebben. Probeer zelf eens je nek uit te steken en ga niet met de stroom mee. Als jij ander volgt ben je altijd de tweede die het zelfde kunstje uitvoert, dus nooit uniek.

Ga de interactie met je publiek/gebruikers en geef ze een open kanaal om hun bevindingen te geven en te delen met de andere. Doe iets met deze reacties en je gebruikers. Zet ze in een panel en laat ze meedenken en meebepalen voor het volgende/verbeterde product.

Op deze manier kan je makkelijke manier gebruik maken van de online mogelijkheden.

Net zag ik op Youtube een clipje van Cor Hospes die zijn boek Alle 13 goed, promoot en de stelling scherper stelt door te zeggen dat markerteers schijters zijn.

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: