jump to navigation

Sportmarketingcongres deel 3 maart 31, 2009

Posted by Joop Koppen in AD.nl, Commercial, Crisis, Sport marketingcongres, Sportsponsoring, Sportwereld.nl.
trackback

sportcongresVoor het derde jaar organiseert NOC*NSF, Fontys SPECO, AD NieuwsMedia en ATP het Sportmarketingcongres op 28 mei op Papendal.

Het thema zal dit jaar zijn ‘Beleving, Binding, Branding en Business’ Hoe kan je doormiddel van grote sportevenementen een relatie opbouwen/behouden met de sportconsument. Zowel de passieve als actieve sporter. Hoe gaan de grote adverteerders om met de economische crisis en investeringen in dit soort evenementen.

De centrale vraag zal die dag zijn: hoe kunnen wij, sporters, bedrijfsleven en gemeenten sport op de kaart krijgen en de beleving van het sporten om te zetten in business. Net als voorgaande jaren zullen een 12 succesvolle cases besproken worden die in twee rondes bezocht kunnen worden.

Hoofdsprekers zijn:

Roger Draper (Wimbledon),

Pascal Stolk (Heineken),

Rob van Gijzel (burgemeester van Eindhoven),

Maarten van Bottenburg (Sportprofessor) presenteert de uitkomsten van zijn onderzoek naar de samenhang tussen de verschillende bouwstenen die nodig zijn om sportevenementen en sportbeleid elkaar te laten versterken.

De dagvoorzitter zal net als vorig jaar Frenk van der Linden zijn

In een eerder artikel schreef ik al over de bestedingen op sportsponsoring.

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: