jump to navigation

Huismerk wint terrein februari 19, 2009

Posted by Joop Koppen in Adformatie, Onderzoek.
trackback

boodschappen1Uit een onderzoek van MSI-ACI in opdracht van Adformatie geeft 60% van de ondervraagde aan over te stappen van A-merk naar een Huismerk. Ook is 51% van de ondervraagde inmiddels overgestapt naar een goedkoper supermarkt of denkt dat te doen.

Ruim 81% geeft nu al minder uit aan extra’s en verwennerij.  Uit het onderoek blijkt ook dat 40% van de ondervraagde is overgestap van duurdere maatschappelijk verantwoorde producten naar een alternatief dat goedkoper is. 40% die aangeeft binnen een half jaar een nieuwe auto te willen anschaffen uit te stellen en 46% geeft aan nog even te willen wachten met het boeken van een vakantie.

loesje1

Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van Adformatie onder 553 correspondenten

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: