jump to navigation

Multimediale RRO februari 13, 2009

Posted by Joop Koppen in AD.nl, Marktonderzoek, Sportwereld.nl.
trackback

screenhunter_01-feb-13-1333AD NieuwsMedia initieert multimediaal bereiksonderzoek AD NieuwsMedia heeft samen met RM Interactive en Cebuco pilotonderzoek gedaan naar de effecten van gelijktijdige advertentieplaatsingen in AD Sportwereld en op www.sportwereld.nl Dit onafhankelijke onderzoek bewijst het. Adverteren in print én online versterken elkaar zowel kwantitatief als kwalitatief in belangrijke mate. Klik hier en lees alles over dit eerste multimediale Reclame Reactie Onderzoek (RRO) dat moet leiden tot een branchebrede standaard.

Twee adverteerders hebben aan het onderzoek meegewerkt: Rexona en Lotto. Beiden plaatsten advertenties in AD Sportwereld en banners op www.sportwereld.nl. De uitingen waren gericht op een specifieke doelgroep. De meting is gedaan naar één dag print en drie weken online.

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: