jump to navigation

De banner heeft zijn beste tijd gehad! februari 4, 2009

Posted by Joop Koppen in Non-spot.
Tags:
trackback

HeinekenVolgens Jeroen de Bakker en Rembrandt Smids heeft de banner zijn langste tijd gehad voor de fast movers. Banners werpen irritatie op waardoor de focus meer op non-spot moet komen te liggen.

Met de eerste stelling ben ik het niet eens maar de tweede absoluut. Mijn ervaring met non-spot is heel positief zoals wij de laatste jaren hebben gedaan voor oa Rexona met de Zweetmeter en met AFAB, Rabobank en Texaco.

Dan vraag ik mij af waarom De Bakker en Smids de adviezen niet over de bühne krijgen bij de bureaus en adverteerders? Zijn het de marketeers nog niet klaar voor deze verschuiving van adverteren. Volgens Smidt zijn de uitgevers er meer dan klaar voor.

Laat de markerteers eens kijken hoe AD.nl en Sportwereld.nl omgaat met non-spot advertising.

De Bakker en Smids hebben beide vele jaren ervaring in de online marketing. oa oprichter en werkzaam bij Qi, TBWA/Tequila en .bone. Hun gezamenlijke bureau heet Brandwebbing

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: