jump to navigation

Reclamebestedingen omlaag in Q4 2008 januari 27, 2009

Posted by Joop Koppen in mediabesteding.
Tags: , ,
trackback

De bruto reclamebestedingen in de traditionele Nederlandse media zijn in Q4 van 2008 gedaald met 4% ten opzichte van Q4 een jaar eerder. Dat is opvallend, omdat de 3 voorgaande kwartalen vorig jaar nog een stijging lieten zien vergeleken met dezelfde perioden in 2007.

Ondanks die daling vertoonden de bruto reclamebestedingen in de media over het hele jaar gezien nog een lichte stijging +2%. Aldus Adformatie op basis van informatie van Nielsen Media. Uitgesplitst naar mediumtype leverden alle media in, op radio na. De online-bestedingen over Q4 worden nog apart gerapporteerd.

Bron: emerce,

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: